• Home
  • הזרקת שומן לפנים

הזרקת שומן לפנים

מאי 11, 2021 johnny-admin Comments Off

הזרקת שומן לפנים

הזרקת שומן לפנים הפכה להיות אחד ההליכים הפופולריים ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים. לרוב תהליך זה מתרחש כחלק ממתיחת הפנים או כהליך נפרד בעצמו. הקונספט בו עובד התהליך הוא די פשוט, שומן אשר נמצא בעודפים לא רצויים באזורים שונים בגוף, כמו בבטן ובירכיים, נשאב, עובר עיבוד מיוחד ולאחר מכן מוזרק לאזורים הרצויים בפנים. כך ניתן יהיה להחזיר את החיות לשפתיים, לחיים ואפילו שקעים נוספים מתחת לעור.

הזרקת שומן לפנים – למה זה כדאי ?

מומחים בתחום הכירורגיה הפלסטית פיתחו שיטה חדישה אשר ידועה לרבים מאתנו בשם – הזרקת שומן. השיטה מתבססת על העברת שומן מאזור מסוים בגוף, והשתלתו בזריקה חוזרת אל אזור אחר אצל אותו האדם. שיטה זו מאפשרת הענקת מראה משופר וצעיר יותר לתווי הפנים.

כחלק מתהליך ההתבגרות וההזדקנות, אנו עלולים לסבול מצניחת ודלדול השומן בפנים. תופעה זו מתרחשת כאשר עם השנים, השומן בפנים מתדלדל ומשנה את מיקומו, כך מתחילים להיראות קמטים והפנים נוטות להיראות מבוגרות יותר ונפולות יותר. אובדן הנפח באזורים השונים של הפנים עלול ליצור מראה עייף, מבוגר וחולה יותר. כך שהפתרון האידיאלי לבעיה זו הוא הזרקת שומן לפנים.

השומן אשר מוזרק לפנים בניגוד לחומרים אחרים כמו חומצה היאלורונית, הוא חומר טבעי אשר נלקח מהמטופל עצמו. כך שהקליטה שלו בגוף היא טבעית הרבה יותר והסיכון לדחייה של החומר היא כמעט ואפסית. שומן הגוף מתאים גם להורדת קמטים מהלחיים ותיקון של משקעים בעור גם בחלקי גוף אחרים.

מחזירים עטרה ליושנה עם הזרקת שומן לפנים

הזרקת שומן לפנים מתאימה לכל אדם אשר סובל מאיבוד של נפח באזור הפנים. הזרקת השומן היא תהליך אשר יכול להשיב לכם את האור והקסם של פניכם גם לאחר שזמן רב לא נראו כמו פעם. זוהי הדרך הטובה ביותר להחזיר את המראה הצעיר והבריא לפנים שלכם.

את הטיפול בקמטים, קפלים טבעיים וירידה בנפח באזורים שונים בפנים תוכלו לבצע בעזרתו של ד”ר קעואר. ד”ר מנאר קעואר הינו כירורג פלסטי בעל ניסיון רב בתחום ובמהלך עבודתו שם דגש על שימוש בציוד והחומרים הטובים ביותר, ובשמירה העקרונות המנחים בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית תוך דגש על עבודה מקצועית רפואית ברמה גבוהה.

כיום אין אדם אשר אינו מכיר את תהליך הזרקת שומן לפנים. שיטה זו צוברת תאוצה בשנים האחרונות וכיום רבים מעדיפים אותה על פני הליכים אסתטיים אחרים דוגמת הבוטוקס או חומצה היאלורונית. ד”ר מנאר קעואר הינו כירורג פלסטי אשר בעל ניסיון עשיר בתהליכים מסוג זה וישמח לעמוד לרשותכם ולסייע הדגשת השפתיים, מילוי לחיים והעלמת שקעים לא רצויים מתחת לעור. ד”ר קעואר בעל ניסיון רב שנים בתחום ומקבל מטופלים פרטיים כמו גם מטופלים  מקופ”ח מכבי, ומבוטחי ביטוח בריאות של חברת כלל.

הזרקת שומן לפנים – מוותרים על חומרי מילוי מלאכותיים

כיום ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של אפשרויות מעניינות שנועדו לספק בעבורנו את הפנים המעוצבות והמרשימות ביותר. את הבוטוקס כולנו מכירים מילדות, אך כיום עומדות בפניכם אפשרויות נוספות ואיכותיות לא פחות. הזרקת שומן לפנים מאפשרת למעשה להזריק את השומן של אותו האדם (לאחר עיבוד), וכך להימנע משילוב של חומרים חיצוניים בטיפול היופי שלכם.

מעבר לכך, הוכח לא פעם כי דווקא שימוש בשומן לשם הזרקות לפנים, יאפשר שמירה על תוצאות אפקטיביות לאורך זמן רב יותר, זאת לאור העובדה כי לשומן יש נטייה להישאר במקומו ולשמור על הצורה והמראה שלו. לעומתו, את חומרי המילוי השונים יהיה להזריק מידי כל כמה חודשים עד שנה בכדי לשמר את התוצאות המתקבלות.

טכניקות עבודה מתקדמות להזרקת שומן לפנים

חשוב לציין כי את קבלת התוצאות האיכותיות והרצויות עליכם ניתן יהיה לקבל רק בעזרתו של כירורג פלסטי מקצועי ומנוסה אשר מיומן בעבודתו. השגתן של תוצאות מצוינות תהיה אפשרית בעת עבודה עם ד”ר מנאר קעואר בעל הניסיון. ד”ר קעואר מקפיד בעבודתו על שימוש בכל הכלים והחומרים המקצועיים והאיכותיים מכל, זאת בשילוב עם טכניקות עבודה מתקדמות יבטיחו את התוצאות המרשימות ביותר. הנכם מוזמנים ליצור קשר כבר היום ולקבל את המענה הדרוש לכל השאלות שלכם בנושא. נשמח לעמוד לרשותכם וללוות אתכם בכל שלב, החל מפגישת הייעוץ הראשונית ועד לאחר הטיפול או הניתוח שיותאם לכם בצורה אינדיבידואלית.

 

דילוג לתוכן