• Home
  • פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מאי 8, 2021 johnny-admin Comments Off

פיסול אף ללא ניתוח

האף שלנו הוא האיבר הבולט ביותר בפנים. אי אפשר להסתיר אותו והוא תמיד יישאר חשוף לעיני כל. כך שאם אתם מוצאים את עצמכם קמים כל יום ובודקים האם השיער יכול להסתיר אותו, דעו כי ישנו פתרון ביכול להתאים מיוחד עבורכם – פיסול אף ללא ניתוח. כך תוכלו לקבל את האף שתמיד חלמתם עליו מבלי ההכרח שבניתוח פלסטי רציני. זוהי פעולה אסתטית שיכולה לספק לכם את המענה הקל והנוח ביותר לבעיה שלכם.

יתרונותיו של פיסול אף ללא ניתוח 

ניתוחי אף הפכו בשנים האחרונות לדרך פופולרית לתיקון ושינוי מראה האף. אך מה עושים ברגע שאין אנו מעוניינים בתהליך כירורגי? האם נידונו לאף שאין אנו מרוצים ממנו לכל החיים? התשובה לכך היא בהחלט לא. כיום מוצע לכם הליך אשר מאפשר פיסול אף ללא ניתוח. תהליך הפיסול טומן בחובו יתרונות רבים, כאשר חלקם כולל את הנקודות הבאות :

משך הטיפול – זמן ביצוע הטיפול הוא קצר מאוד, נדרש רק טיפול אחד ברוב המקרים, שלאחריו תידרשו להגיע לביקורת.

מחיר – מחיר הטיפול הוא נמוך בצורה משמעותית מניתוח אף. זהו הליך פשוט יחסית אשר מתבצע במרפאה.

הרדמה – כיוון שאין מדובר במקרה זה בניתוח, הרי שאין צורך בהרדמה. כך נחסכות מכם שעות ארוכות של התאוששות והסיכונים המלווים הדרמה כללית.

החלמה – לאחר סיומו של הליך פיסול אף ללא ניתוח תוכלו לחזור לחייכם באופן מיידי. אין תהליך החלמה איטי במקרה זה, אין צורך בהתאוששות. מיד עם סיום הטיפול תוכלו ללכת הביתה, לעבודה או לצאת לבלות.

אף ישר ומעודן יותר

טכניקת ההליך מתבססת על הזרקה של כמויות מזעריות של חומר מילוי בנקודות אסטרטגיות באף בעזרת מחט או צינורית עדינה. הטיפול עצמו כמעט וללא כאבים ומיד בסיומו תוכלו לראות את התוצאות להן חיכיתם. ד״ר קעואר צבר ידע וניסיון רב בתחום הכירורגיה הפלסטית והמשחזרת וישמח להעניק לכם מניסיונו ולעמוד לשירותכם בכל שאלה לאורך הדרך אל האף המושלם שתמיד חלמתם עליו.

פיסול אף ללא ניתוח עושי להישמע לאנשים רבים במעיין אגדה לא מציאותית. אך האמת היא כי כיום גם אתם יכולים לזכות באף המרשים עליו תמיד חלמתם מבלי שתאלצו לשכב על שולחן הניתוחים. במידה וגם אתם מעוניינים בכך, הגיע הזמן להכיר את ד”ר מנאר קעואר, כירורג פלסטי בעל ניסיון עשיר בתחום והצלחות רבות אשר החזירו את האור לפניהם של אנשים רבים.

פיסול אף ללא ניתוח – זה כבר לא חלום!

ישראלים רבים מודעים לאפם בכל רגע נתון, נקודה אשר אמנם לא נראית קריטית, אך במידה וגם אתם לא מפסיקים לחלום על אף אחר, הרי שאתם מבינים כי הדבר עלול להשתלט על המחשבות ולא לתת מנוח. על אף העובדה כי אחד הפתרונות הנפוצים ביותר לבעיה זו הוא ניתוח, הרי שאנשים רבים מעדיפים שלא לבחור בסכין המנתחים בשעה שניתן יהיה לנקוט בדרך פעולה אחרת.

בשעה טובה אנו יכולים להכיר בפניכם דרך פיסול אף ללא ניתוח. לא, לא מדובר בהמצאה, אלא בתהליך ייחודי אשר לא דורש מכם לשכב על שולחן המנתחים בהרדמה מלאה. פעולה אסתטית זו כוללת הזרקה של חומר ייעודי לאזור האף ו”פיסול” שלו לצורה הרצויה עליכם. הטיפול עצמו אינו כולל הרדמה מלאה ואף מתבצע כמעט וללא כאבים. חשוב לציין כי על מנת להבטיח את התוצאה המרשימה והבטוחה ביותר, יהיה עליכם לוודא כי אתם אכן פונים אל רופא מקצועי ומנוסה אשר ישלים את הטיפוח בהצלחה לשביעות רצונכם בצורה הבטוחה מכל.

לא קופצים ישירות לניתוח

חשוב לציין כי ניתוח אף הוא אמנם אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם המערבי, אך יחד עם זאת הוא עדיין ניתוח בהרדמה מלאה אשר רבים עלולים לחשוש ממנו. במידה וגם אתם נמנים עם האנשים הללו, אין סיבה לדאגה. אין הדבר אומר כי אתם תאלצו לנצח לסבול מצורת אף ממנה אתם לא מרוצים, בעזרתו המקצועית של ד”ר מנאר קעואר, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, תוכלו גם אתם ליהנות מהאף שתמיד חלמתם עליו!

צור קשר:

Error: Contact form not found.

דילוג לתוכן