• Home
  • תיקון אף ללא ניתוח

תיקון אף ללא ניתוח

מאי 11, 2021 johnny-admin Comments Off

תיקון אף ללא ניתוח

תהליך של תיקון אף ללא ניתוח מספק לכם את המענה האולטימטיבי לבעיה איתה נאלצתם להתמודד כל חייכם. אמנם פגם אסתטי באף לא משפיע לרוב על מצבכם הבריאותי, אך הוא יכול לפגום בצורה משמעותית בהרגשה הפנימית ובביטחון העצמי. שהרי האף שלנו לא הולך לשום מקום, הוא שם ואי אפשר להסתיר אותו במידה ואנחנו לא מרוצים. על כן, תהליך של תיקון אף ללא ניתוח הוא הדרך הטובה ביותר לזכות באף בו חשקתם זמן כה רב.

מתי תיקון אף ללא ניתוח יכול לבוא לעזרתכם ?

האף הוא מרכז הפנים ואין איך להתחמק ממנו. באשר נפנה שם הוא יהיה ויוביל אותנו אחריו. אך מה עושים ברגע שאין אנו מרוצים מהאף אשר מעטר את פנינו? התשובה לכך יכולה להיות תיקון אף ללא ניתוח. תיקון האף זוהי פעולה אסתטית אשר נועדה לתת מענה מהיר ונוח לאנשים אשר לא מרוצים מגודל או צורת אפם ולא מעוניינים לשכב על שולחן הניתוחים בהרדמה מלאה. המצבים שתיקוף אף ללא ניתוח יכול לעזור כוללים בין השאר גם –

במידה ואתם חוששים מניתוח וכל שלביו, כולל ההרדמה.

תיקון א – סימטריות באף.

לפני אירוע משמח כשאתם רוצים להיראות הכי טוב שאפשר.

לאחר ניתוח אף, כאשר אתם לא מרוצים מהתוצאות אשר התקבלו ואין ברצונכם לעבור ניתוח נוסף.

איך מתבצע תהליך תיקון אף ללא ניתוח ?

במסגרת הטיפול לתיקון האף, הרופא מזריק חומר מיוחד לאזורים אסטרטגיים באף ו”מפסל” בעזרתו את צורת האף הרצויה. הטיפול עצמו לא כולל הרדמה כללית, ומתבצע כמעט וללא כאבים. חשוב לזכור כי התהליך אמנם לא מוגדר כניתוח, אך ישנה חשיבות רבה לביצועו על ידי רופא מקצועי ומנוסה כמו ד”ר מנאר קעואר, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית. בעבודתו מקפיד ד״ר קעואר על שימוש בציוד והחומרים הטובים ביותר, ובשמירה העקרונות המנחים בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית תוך דגש על עבודה מקצועית רפואית ברמה גבוהה.

ההתפתחויות הטכנולוגיות והרפואיות כיום לא עוצרות לרגע ורק משתכללות משנה לשנה. וכעת ניתן לבצע תיקון אף ללא ניתוח. הנכם מוזמנים לפנות למרפאה של ד”ר מנאר קועואר, מומחה לפלסטיקה רפואית ואסתטית ולקבל את האף שתמיד חלמתם עליו, זאת מבלי שתאלצו לשכב על שולחן הניתוחים בהרדמה מלאה. ד”ר קאוער בעל עבר עשיר בתחום הכירורגיה הפלסטית כמו גם האסתטית וישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בהשלמתם של תהליכים אסתטיים שונים לשם קבלת האף שתמיד רציתם.

על היתרונות של תיקון אף ללא ניתוח

הוא נמצא במרכז הפנים, לא ניתן להתעלם ממנו, ובמידה ואין אנו מרוצים ממנו, אי אפשר להפסיק לחשוב עליו בכל רגע בכל יום. האף שלנו הוא חלק משמעותי מאיתנו ובמידה ואין הוא תואם את הדרך בה היינו רוצים לראות אותו, הרי שהדבר עלול להשפיע לרעה על התפיסה העצמית שלנו. לאור הנסיבות הללו, נוכל לראות כי תיקון אף ללא ניתוח טומן בחובו מגוון רחב של יתרונות משמעותיים, אשר כוללים בין היתר גם את הנקודות הבאות:

לא מסוכן – בניגוד לתהליכים כירורגיים שונים, תיקון אף ניתן יהיה להשלים ללא ניתוח. זאת בעזרת חומרים מוכרים ובטוחים אשר לא מסכנים את המטופלים.

זמן – הטיפול לא נמשך זמן רב, ולא תצטרכו לחזור לסדרה של טיפולים. לאחר טיפול בודד כבר ניתן יהיה להבחין בתוצאה הרצויה.

ללא הרדמה או כאבים – תיקון אף ללא ניתוח לא דורש הרדמה כללית ועל כן גם תקופת ההתאוששות ממנו תהיה קצרה במיוחד. התהליך מתבצע כמעט וללא כאבים, נקודה נוספת אשר מושכת אנשים רבים.

זוכים באף שתמיד חלמנו עליו

אין סיבה להמשיך ורק לחלום על האף המושלם. כעת גם אתם יכולים ליצור קשר עם ד”ר מנאר קעואר, וליהנות מהאף המקסים ביותר שתוכלו לדמיין. הנכם מוזמנים ליצור קשר כבר היום ולקבל את המענה המקצועי והתכליתי ביותר בעבור כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא.

צור קשר:

Error: Contact form not found.

דילוג לתוכן