• Home
  • הגדלת חזה בחיפה

הגדלת חזה בחיפה

מאי 11, 2021 johnny-admin Comments Off

הגדלת חזה בחיפה

ניתוחי הגדלת חזה בחיפה הן עניין נפוץ מאוד בימינו. נשים רבות מתמלאות בתחושת גאווה וחוות עליה בדימוי העצמי שלהן לאחר הניתוח. חשוב לזכור כי הניתוח הזה חייב להתבצע על ידי רופא מומחה בכירורגיה פלסטית. במהלך הפגישה הראשונה עם המנתח, יבררו את הפרטים בנוגע למצב הבריאותי הנוכחי, העבר הבריאותי וההתאמה שלך לניתוח. זה הזמן להגדיר יחד עם הרופא את המטרות והציפיות של מהניתוח, ולאחר בדיקה גופנית יסודית, הרופא יוכל להציג בפניך את אפשרויות הטיפול אשר מתאימות לך.

הגדלת חזה בחיפה – שיטות שונות

השתלים בהם מתבצע שימוש בניתוחי הגדלת חזה הם לרוב שתלי סיליקון אך גם ע״ הזרקת שומן. שתלים מתחלקים על פי נפח, צורה, ומרקם. כאשר הסוג שלהם המיועד להשתלה נקבע בהתאם למבנה גוף, צורת חזה ורצון המטופלת. ניתן לבצע את הגדלת החזה בשיטות הבאות:

הגדלה ע״י שתלי סיליקון – החדרת שתלי הסיליקון דרך חתך בקפל התת שדי, חתך זה הוא הנפוץ ביותר ברחבי העולם, והוא מתבצע על הגבול התחתון של השד. זוהי השיטה הקלה והבטוחה ביותר אשר מבטיחה פחות סיכונים. החתך עצמו יהיה מוסתר בקפל התת שדי וניתן להסתרה כשלובשים ביקיני מינימלי או חזייה.

הזרקת שומן עצמוני – בשיטה זו, שואבים שומן מאזור אחר בגוף ומזריקים אותו לשדיים לצורך עיצוב. היתרונות הן שמדובר בשני ניתוחים באחד (שאיבת שומן והגדלת חזה), וגם בניתוח ללא צלקות. אך החסרונות שמדובר בתהליך יותר ארוך מניתוח רגיל, ושאפשר להגדיל בגודל קטן יחסית.

כמה זמן אורך הניתוח ?

לרוב, הליך של הגדלת חזה נמשך כשעה ואף פחות. הניתוח מתבצע בהרדמה כללית. חשוב לזכור כי בחירה במנתח מקצועי לצורך הגדלת חזה בחיפה היא החלטה חשובה מאוד. מומלץ לבחור ברופא בעל ניסיון רב בניתוחים מסוג זה אשר גם חבר באיגוד לכירורגיה פלסטית ואסתטית בישראל. ד”ר קעואר הינו כירורג פלסטי בעל וותק וניסיון רב בתחום, וישמח לענות על כל שאלה שעלולה להתעורר בנוגע להליך משנה החיים הזה.

נשים רבות אשר אינן מרוצות מגודל השדיים שלהם מגלות התעניינות רבה בהליך הגדלת חזה בחיפה. ניתוח זה נפוץ מאוד ומיועד לרוב לנשים שמרגישות כי החזה שלהן אינו גדול דיו, אינו פרופורציונלי ליתר גופן או פשוט מרגישות מבחינה אישית כי חזה גדול יטיב עמן. ד”ר מנאר קעואר מזמין אתכן ליצור קשר כבר היום ולהגיע לפגישת ייעוץ ראשונית אשר תהיה יריית הפתיחה בדרך אל עבר חזה גדול ומעוצב יותר.

הגדלת חזה בחיפה – דברים שחשוב לדעת

נשים רבות מתעניינות בביצוע הגדלת חזה בחיפה, כך שבמידה וגם אתן נמנות איתן, המשיכו לקרוא וגלו מספר נקודות חשובות שכדאי להכיר בתחום זה.

ניתוח הגדלת חזה הוא ככל הנראה אחד הניתוחים הפלסטיים השכיחים ביותר בעולם המערבי כיום.

לא כל אחת תוכל לעבור את הניתוח הזה. הניתוח אפשרי לנשים לאחר גיל 17, זאת לאחר תום גיל ההתבגרות ולאחר שהשדיים הגיעו לגודלם המלא.

חשוב לציין כי שינויים הורמונליים במהלך החיים, כמו הריון, לידה, הנקה והזדקנות עשויים יהיו להשפיע על גודל החזה ואך להעלות את הצורך בניתוח נוסף.

הניתוח יתבצע בהרדמה כללית לרוב ויערוך כשעה.

יהיה עליכן להציג אישור רפואי מידו של רופא המשפחה שמצהיר כי הינן בריאה וכשירה לעבור את ההליך.

התפרים לרוב יהיו נספגים מעצמם ועל כן לא יעלה הצורך לחזור ולהוציא אותם.

מומלץ לנוח כשבוע בבית לאחר הניתוח. אין לעסוק בפעילות גופנית מאתגרת בחודשיים הראשונים.

ניתוח הגדלת שדיים הוא עמיד במיוחד ויאפשר לכן ליהנות מהתוצאות האיכותיות למשך שנים ארוכות.

הגדלת חזה בחיפה בלי להתרחק מהבית

בעבר, נשים רבות נאלצו לנסוע לאזור המרכז על מנת לעבור הגדלת חזה, כיום, ד”ר מנאר קעואר מעניק לכם אפשרות לעבור הגדלת חזה בחיפה מבלי להתרחק מהבית יותר מידי. צרו קשר עוד היום והבטיחו לעצמכם את הגדלת החזה האיכותית והמקצועית אשר תעניק לכן חזה גדול יותר במראה הטבעי והאסתטי מכל.

צור קשר:

Error: Contact form not found.

דילוג לתוכן