• Home
  • ניתוח הגדלת / הקטנת שדיים

ניתוח הגדלת / הקטנת שדיים


ניתוח הגדלת/ הקטנת שדיים

ניתוחי הגדלת חזה, הקטנת חזה, והרמת חזה הן עניין נפוץ מאוד בימינו. הרבה נשים אינן מרוצות מהגודל  ו/או המראה הנפול של השדיים שלהן, ומתמלאות בתחושת גאווה וחוות עליה בדימוי העצמי שלהן לאחר הניתוח

כך שהרבה מעבר לשינוי הפיזי שהגוף שלכן עתיד לעבור, השינוי הנפשי אותו אתן צפויות לעבור הוא משמעותי מאוד.

חשוב לזכור כי הניתוחים האלה חייבים להתבצע על ידי רופא מומחה בכירורגיה פלסטית. במהלך הפגישה הראשונה עם המנתח, יבררו את הפרטים בנוגע למצב הבריאותי הנוכחי, העבר הבריאותי וההתאמה שלך לניתוח. זה הזמן להגדיר יחד עם הרופא את המטרות והציפיות שלך מהניתוח, ולאחר בדיקה גופנית יסודית, הרופא יוכל להציג בפניך את אפשרויות הטיפול אשר מתאימות לך.

ניתוחים אלה יכולים להתאים לכל אישה אשר עברה את גיל 17, כלומר, לאחר שהחזה שלה סיים את הצמיחה שלו. חשוב לזכור כי גם הריונות עתידיים, הנקה ושינויים הורמונליים אחרים יכולים גם הם לשנות את גודל השדיים ולעיתים להעלות צורך בניתוח נוסף.

חשוב מאוד לפנות לרופא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית שיש לו את הידע והניסיון הרב בכל אחת מהשיטות, ויודע להתאים את השיטה המומלצת לסוג הבעיה וצרכי המטופל.

 

ניתוח הגדלת חזה

הגדלת חזה היא ככל הנראה הפתרון הטוב והיעיל ביותר עבור נשים בעלות חזה אשר לטעמן קטן מידי, בלתי סימטרי או נפול. הניתוח יעניק חזה גדול יותר לאישה, תוך כדי התחשבות במידותיה. זאת על מנת שגם לאחר הניתוח האישה תוכל ליהנות ממראה טבעי ואסתטי. השפעות הניתוח עוברות את הפן הפיזי ויכולות להשפיע לטובה גם על הביטחון העצמי. המראה החדש יעניק ביטחון רב יותר לאישה בחיי היום יום ויאפשר לה להתגאות בגופה כרצונה.

הגדלת חזה – כל האמת על השתלים

הגדלת החזה, בשורה התחתונה, תעניק חזה גדול יותר לאישה, תוך כדי התחשבות במידותיה. זאת על מנת שגם לאחר הניתוח האישה תוכל ליהנות ממראה טבעי ואסתטי. השפעות הניתוח עוברות את הפן הפיזי ויכולות להשפיע לטובה גם על הביטחון העצמי. המראה החדש יעניק ביטחון רב יותר לאישה בחיי היום יום ויאפשר לה להתגאות בגופה כרצונה.

קיימים מספר סוגים של שתלים בהם משתמשים בניתוחים להגדלת חזה, שתלי הסיליקון הם הנפוצים ביותר בשימוש זה. ניתן לבחור בין שתלים עגולים לשתלים אנטומיים בדרגות קושי שונות, מחוספסים או חלקים ובנפחים שונים. השתלים האמינים הללו כוללים אחריות מלאה מפני קרע במעטפת של השתל. השתלים מגיעים במגוון של צורות וגדלים בכדי להציע לך את המבחר הרחב ביותר ממנו תוכלי למצוא בעזרתו של הרופא המנתח את השתל אשר מתאים לגופך יותר מכל.

נשיות מתפרצת

נשים רבות תמיד חשו כי החזה שלהן הוא חלק בלתי נפרד מהנשיות שלהן, וכי הוא תורם לדימוי העצמי שלהן. ניתוח להגדלת חזה יכול להביא לשיפור בתפיסת העצמי של נשים אלו, אך הוא חייב להתבצע על ידי רופא מקצועי מומחה לכירורגיה פלסטית. ד”ר מנאר קעואר מקפיד על שימוש בשתלים הטובים ביותר שנמצאים בשוק, והתאמתם בפגישות טרם הניתוח לגודל ומאפייני השד כמו גם לציפיות שלך.

הגדלת חזה כיום הינה נפוצה הרבה יותר מפעם. הסיבה לכן עשויה להיות טמונה בעובדה כי נשים רבים מכל שכבות האוכלוסייה עשו את הבחירה האמיצה והחליטו לשנות את המראה שלהן לצורה בה תמיד רצו להיות. ד”ר מנאר קעואר ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בביצוע ניתוחי הגדלת חזה בהתאמה אישית לכל אדם, זאת תוך התחשבות בגיל המטופלת, משקלה, צורת גופה ורצונה במידת חזייה גדולה יותר.

הגדלת חזה בהתאמה אישית לכל מטופלת

המראה החיצוני שלנו הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו ובעל השפעה רבה על הדימוי והביטחון העצמי שלנו. כך למעשה נוכל לראות כי נשים רבות בגילאים שונים אשר סובלות מחזה קטן, לא סימטרי או נפול במיוחד, עלולות לחוות פגיעה משמעותית בביטחון והתפיסה העצמית שלהן. כיום, בעזרתה של הגדלת חזה , נשים רבות יכולות ליהנות משדיים גדולים יותר אשר גם בעלי מגע רך ומראה טבעי במיוחד.

קיימות שיטות שונות להגדלת החזה, זאת לרבות הגדלה על ידי שתלי סיליקון או הזרקה של שומן עצמוני. חשוב לציין כי התאמה של השיטה תתבצע במהלך פגישת הייעוץ. אשר במהלכה תתבצע שיחה מעמיקה עם המטופלת, הבנת הציפיות והשאיפות שלה מהניתוח ובחינה מעמיקה של השדיים, הפטמה ומיקומה ובדיקה של איכות העור והעובי של הרקה בחלק העליון של השד. רק לאחר שכלול של כל הנקודות הללו ניתן יהיה להתאים בצורה מדויקת את סוג ההגדלה המתאימה ביותר למטופלת.

ניתוח הקטנת חזה

המראה החיצוני חשוב לכל אישה. מסיבה זו, היא דואגת לקום בשעות הבוקר המוקדמות, להתרענן באמצעות מקלחת טובה, לבחור בגדים נאים ולהשקיע באיפור כדי לצאת לעבודה כשהיא נראית במיטבה. נשים רבות אינן מרוצות ממראה גופן, והיו מעוניינות לשנות חלקים ממנו. ניתוח הקטנת חזה, לדוגמה, הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר. נשים בעלות שדיים גדולים היו מעוניינות להקטין את חזן כדי שיוכלו ללבוש חולצות צמודות יותר ולהתהלך בביטחון רב יותר ברחוב. בנוסף לכך, חזה גדול אצל אשה יכול לפגוע באיכות החיים שלה בשל כאבי גב וכתפיים, דלקות חוזרות בקפלים שמתחת לשד.

היתרונות הבולטים שבהליך הקטנת חזה

מדוע נשים מעוניינות לבצע ניתוח להקטנת חזה? אלה כמה סיבות לכך:

דימוי עצמי נמוך – אישה שיש לה חזה גדול עלולה לסבול מדימוי עצמי נמוך. בעולם שבו המראה הצנום נחשב לאסתטי יותר, חזה גדול מן הטבע יכול לעשות את ההבדל בין מראה רצוי למראה בלתי רצוי. ניתוח להקטנת חזה יכול לסייע לאישה להגיע למראה שהיא חלמה עליו ולהעלות את הדימוי שלה בעיניה.

בעיות רפואיות – חזה גדול יכול לגרום לבעיות בגב או בכתפיים, בייחוד אם ישנו חוסר פרופורציה בין גופה הרזה של האישה לשדיה הגדולים. כמו כן, נשים לא מעטות מדווחות על תחושה של “כובד” בחזה הפוגע באיכות החיים.

מעודד הרזיה – ישנן נשים המעוניינות לשמור על משקל תקין, אך לא תמיד מצליחות בכך. הן עלולות לחטוא באכילת חפיסת שוקולד שלמה בלילה או באכילת המבורגר במסיבת על האש של חברים. נשים מסוימות מעדיפות לבצע ניתוח הקטנת חזה אשר יעודד אותן בסופו של דבר לפתוח בדיאטה.

שיפור בתפקוד הגוף – שדיים קטנים יותר מקטינים את הסיכוי לחלות בסרטן השד, והם גם מאפשרים לבצע בדיקה ידנית עצמית בקלות רבה יותר. כמו כן, בניגוד לשדיים גדולים וכבדים המעמיסים על בית החזה ועל דרכי הנשימה, שדיים קטנים יכולים לשפר את התפקוד הנשימתי.

ד”ר מנאר קעואר – להגיע למראה הרצוי

אם את סובלת מדימוי עצמי נמוך בגלל שדיים שנראים לך גדולים מדיי, תוכלי לפנות לרופא מומחה אשר יכול לבצע ניתוח הקטנת חזה. ד”ר מנאר קעואר הוא רופא מנוסה המומחה בכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד לכירורגיה פלסטית ואסתטית אשר צבר שנות עבודה רבות. ד”ר קעואר מקפיד להשתמש בכלים חדשניים כדי להעניק למטופלות את התוצאות הטובות ביותר.

נשים רבות עלולות למצוא את עצמן לא מרוצות מגודל החזה שלהן, ולעיתים אף לסבול מכאבי גב וכתפיים עקב הכובד. בדיוק במצבים כאלה, ניתוח הקטנת חזה יכול לבוא לעזרתכן. כיום, ניתן לראות כי לא מעט נשים בעלות חזה גדול, מרגישות שלא בנוח איתו. ועל כן מעוניינות בהקטנת חזה בכדי שיוכלו להרגיש טוב יותר עם גופן, ללבוש את הבגדים שצמודים שתמיד רצו ולהיפטר מכאבים ודלקות בקפלים שמתחת לשדיים.

 

לתיאום שיחת ייעוץ או לזימון תור
טלפון: 053-5243911

נשמח שתשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

    דילוג לתוכן